Кількість
|
Вартість
|
||
|
Lavazza імпортує каву зі всього світу. Географія поставок включає всі регіони вирощування кавового дерева: Південної Америки (Бразилії і Колумбії), Центральну Америку (Гватемали, Коста-Ріку, Гондурас), Африку (Уганду), Азію (Індонезію та В'єтнам), Північну Америку (США і Мексики). Нагальна виробнича необхідність підштовхнула компанію до рішення запустити проект Tierra — програму розвитку сільського господарства в Гондурасі, Колумбії і Перу. Вона спрямована на поліпшення якості , умов праці працівників та якості навколишнього середовища в цих країнах. Згідно з результатами маркетингових досліджень, 80 % італійських сімей-споживачів кави вибирають Lavazza. Тому слоган компанії — «Улюблений кави Італії». Сьогодні Lavazza пропонує десятки різновидів натурального кава — різного ступеня обжарювання, різним чином купажного, меленої та в зернах.
Lavazza имеет четыре производственных предприятия в Италии и семь филиалов в Европе и Америке (Франция, Германия, Испания, Великобритания, Португалия, Австрия, США). Продукты Lavazza продаются в 80 странах мира. В 2008 году компания вышла на индийский рынок благодаря покупке контрольного пакета акций группы Sterling Infotech group, которой принадлежит сеть кофеен The Barista Coffee и торговая сеть Fresh and Honest. В 2010 году товарооборот компании оценивался в 1,1 млрд евро.
Луїджі Лавацца — італійський промисловець, який займався виготовленням і продажем кавових продуктів. Його бізнес почався в 1895 році в Турині з одного невеликого бакалійного магазину на вулиці Сан-Томазо, 10. В даний час фамільним бізнесом Lavazza управляє вже третє і четверте покоління родини Лавацца.